האם יש אהבה מעבר לגיהינום

ebook

By מינה רואי

cover image of האם יש אהבה מעבר לגיהינום

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

אביהו בחר את הרגע שבו הרכבת האטה ואז קפץ אל תוך החשיכה הסמיכה. גופו נחבט באדמה הסלעית והוא התגלגל עד שנבלם בחבטה בגזע עץ. בקושי רב התרומם על רגליו וניסה בשארית כוחותיו לרוץ. רק לרוץ ולהתרחק מהרכבת, להיבלע בתוך החושך. בשולי חולצתו ניגב את הדם שעל פניו.

סיפורו האמיתי של נער יהודי צעיר, יליד ירושלים, שהתנדב לשרת בצבא הבריטי בזמן מלחמת העולם השנייה, נפל בשבי הגרמנים ושהה בשבי בסטאלאג VIII B במשך ארבע שנים. אחרי שחרורו נשלח להחלמה באנגליה ושם הכיר את אהבתו הראשונה שממנה נולד לו בן.

עלילת הספר משתרעת על פני חמישה עשורים ומגוללת את סיפורו המדהים של אביהו מרגע הגיוס, דרך הקרבות והשבי הנורא ועד החיפוש של ילדיו אחר האמת המלאה. השמות שונו, אך ההתרחשויות והעובדות ההיסטוריות אמיתיים .

זהו ספרה השלישי של מינה רואי, שמספר את סיפור חייו של אביה, אברהם. דרכו היא מנסה לחלוק לו ולכל אותם בחורים שבחרו באותה הדרך, את הכבוד וההוקרה על תרומתם. אולי לכַפּר על שנים שבהן לא שאלנו מספיק ולא הבנו מדוע רבים מהם גזרו על עצמם שתיקה לאורך חייהם.

האם יש אהבה מעבר לגיהינום