תולדות המחשבה האנושית

ebook הדרך הקלה להבנת יסודות המערב

By דורן שפריר

cover image of תולדות המחשבה האנושית

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

כשזה נוגע לחברה שבה אנחנו חיים, לעולם שבו אנחנו חיים, למחשבות שאנחנו וסובבינו נוטים לחשוב ולאמונות שבהן כולנו נוטים להחזיק, רובנו המוחלט אכן חובבנים גמורים. איך נהיה בני-דעת בחיים האנושיים, בהבנה הבסיסית של מה שקורה סביבנו וביכולת להתנהל בעצמנו בתוך החברה האנושית, אם לא נבין איך הגענו למקום שבו אנחנו נמצאים כרגע?"

תולדות המחשבה האנושית הוא סיפור קצר וקולח שיעשה לכם סדר באופן שבו התפתחו היסודות של החשיבה המערבית שלנו, כפי שאנחנו מכירים אותה כיום. הסיפור עובר דרך הקפיצות ההיסטוריות החשובות ומכיר לנו "גיבורי מחשבה" שפרצו דרך באופן שבו חושב העולם המערבי – וכך, אבן על אבן, רעיון על רעיון ומחשבה על מחשבה, נרקם לנגד עינינו הסיפור כולו.

למה אנחנו חושבים במונחים של טוב ורע, ולמה זה משנה? האם הדת קידמה את המחשבה שלנו או להפך? איך מהפכת החקלאות שינתה את אופן המחשבה של האדם? איך השפיעה עלינו התגלית שכדור הארץ מסתובב סביב השמש ולא להפך? למה "אני חושב משמע אני קיים" הוא משפט ששינה את האנושות? במה תרם הדפוס לדפוסי החשיבה שלנו? והאינטרנט?

תולדות המחשבה האנושית