זה שאוהבים (Who do you Love)

ebook

By ג'ניפר ויינר

cover image of זה שאוהבים (Who do you Love)

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

הפגישה הראשונה בין רייצ'ל בלום ואנדי לנדיס לא התרחשה בנסיבות רומנטיות במיוחד. הם היו בני שמונה, בבית־החולים לילדים במיאמי. רייצ'ל כבר היתה דיירת ותיקה במקום, ואנדי היה אורח לרגע עם זרוע שבורה. הוא סיפר לה איך נפצע; היא סיפרה לו אגדה. כשנפרדו באותו ערב, היה ברור לשניהם שלא יתראו עוד לעולם.

כשנפגשו שוב במקרה בגיל שש־עשרה, הניצוץ הנושן ניצת, כמו ארב בסבלנות כל שנות ילדותם, וסחף אותם לאהבת נעורים סוערת שגם המרחק הגיאוגרפי והתרבותי לא יכול לה.

בין הבית המרווח בלב הקהילה היהודית בפלורידה לבין הדירה הזעירה בשכונת מצוקה, בין הורים עוטפים לאֵם חסרת סבלנות – אנדי ורייצ'ל רק מחכים לרגע שבו יתראו שוב. וכאשר רייצ'ל עוברת לקולג', אנדי, בן תערובת שאביו נעדר, נסחף כולו לקריירה של אצן.

אלא שחלומות לחוד ומציאות לחוד. במעבר בין נעורים לבגרות מתברר כי החיים התובעניים של ספורטאי מקצועני מציבים אתגר גדול בפני מחויבותם של אנדי ורייצ'ל זה לזו. הוויתורים שכל אחד מהם עושה למען החיים המשותפים מובילים לתסכולים, שאיפותיהם השונות לעתיד מובילות לעימותים, ואלה – יחד עם פחד, גאווה וכאב – מעמידים בסימן שאלה את יכולתם של אנדי ורייצ'ל לרוץ יחד למרחקים ארוכים.

זה שאוהבים הוא סיפור בשני קולות על אמת פשוטה במציאות מורכבת, על יציבות ותמורות בחלוף הזמן, על ייעוד וגורל ועל היכולת לבחור לנוכח כל אלה.

זה שאוהבים (Who do you Love)