כַּרִיזמָה

ebook

By Silviu Vasile

cover image of כַּרִיזמָה

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

כריזמה היא חבילה כוללת. סכום איכויות הממוקמות בפרופורציה ייחודית ומותאמת אישית. אין נוסחה לכריזמה. כריזמה היא מגנטיות אישית, הכוח שאוסף אנשים סביב האדם ולא משנה באיזו סיטואציה הם נמצאים. מגנטיות אישית שמושכת אנשים ומציבה אותך במרכז תשומת הלב. אתה הכוכב. אתה זה שממלא חדר בנוכחותו כשאתה נכנס אליו. אתה זה שמקבל את התפקיד שמאה אחרים נלחמים עליו, אתה המנהיג שאנשים הולכים אחריו באופן טבעי.

הרושם שאתה עושה מההתחלה הוא חשוב ביותר. אם אתה לא מתרשם מכלום, האחרים יגיעו למסקנה שאין לך מה לומר, שאתה לא בעל ערך וכתוצאה מכך הם יחשבו שהם מבזבזים את זמנך איתך. זה אולי נכון או לא נכון, אך אם תפיסה זו תישמר ואין לך כוח לשנות אותה לטובה, אז תאבד הזדמנויות רבות בחיים.

אנשים כריזמטיים מלאים באנרגיה שזורמת, היא זורמת לסובבים אותם. הם תמיד מנצחים את הקהל. יש סבלנות והמתין לרגע הנכון שיאיר דרך מספר תכונות אישיות. יש להם קסם ורוח. הם פיתחו את כישוריהם. הם השקיעו זמן ואנרגיה כדי להיות טובים יותר.

כריזמה פירושה זוהר וביטחון. כריזמה מתייחסת לכל ההוויה שלך לא רק לחלק מגופך, נפשך או נשמתך. אנשים כריזמטיים אינם אנוכיים, מוטים או שובבים. הם פיתחו מה שמכונה אינטליגנציה רגשית וחברתית. אני יודע מה לומר, למי לומר ואיך לומר.

כריזמה היא הכוח שיש לך ללכוד את האנשים סביבך כמנהיג. ראשית יהיה עליכם לרתק אותם, באמצעות תכונותיהם האישיות והערכים בהם אתם מאמינים. אם אתה מודע לאיכויות שיש לך אז תפעל במנותק ובביטחון מוגבר בעצמך. אתה תהיה טבעי, מקצועי ותדע איך לדבר ואיך להתנהג עם אנשים. כשאתה מוקף באנשים, ההצלחה שלך תלויה במידת שאתה כריזמטי. הגורם המנצח שלך יהיה כריזמה. זו היכולת להתחבר באופן מיידי עם אנשים אחרים מבחינה אינטלקטואלית ורגשית. חוסר הכריזמה מתורגם רק כחוסר תשומת הלב שאנשים מראים לך.

סוד של אנשים כריזמטיים הוא שהם למדו לחייך בעיניים, להעביר את הרגש החי דרך העיניים. העיניים הן החלון לנפש. כשאתה מחייך, העיניים שלך משדרות מצב של רגיעה, והאווירה הופכת נעימה מאוד למי שמולך. למד לחייך בתדירות האפשרית. גם כשאתה לבד בבית, למד ליהנות.

כַּרִיזמָה